ВГОРУ

Scratch-проект: Фізико–математичний морський бій.

Проект “Фізико–математичний морський бій”

Підготували: Федорчак Юрій, Росіл Ярослав, Романів Тарас, Мельничук Тарас.

Опис проекту: Даний проект є представленням відомої усім дітям гри Морський бій для навчання. Його можна використовувати в позаурочний час на заходах з математики, інформатики чи фізики, також безпосередньо на уроках математики, інформатики чи фізики, як засіб для оцінювання знань учнів із певної теми. Неординарність такого способу оцінювання призведе до зацікавлення учнів до даних уроків. При використанні цього проекту для оцінювання знань учнів, його використовує кожен учень окремо, при цьому вчителеві легко виставити відповідну оцінку, до кількості набраних учнем балів. При використанні на виховних заходах, участь приймають 2 команди, тобто даний проект набуває характеристики навчальної гри.

Правила гри для 2 команд:

  1. У фізико-математичному бої беруть участь дві команди.
  2. Команди по черзі роблять постріли. Право першого пострілу вирішує жеребкування.
  3. Поле бою розміром 10×10 містить у собі 1 чотирипалубний корабель, 2 трипалубні, 3 двопалубні, 4 однопалубних кораблі, 3 буйки та 3 міни.
  4. По горизонталі над полем бою написані літери в алфавітному порядку, а по вертикалі стоять цифри від 1 до 10. Для того, щоб зробити постріл, команді необхідно чітко назвати код квадрату поля бою (наприклад: А5 і т. д.).
  5. Зробивши влучний постріл, команді нараховується автоматично 1 бал, а також необхідно відповісти на запитання, що ховається в даному квадраті.
  6. У разі правильної відповіді команда отримує 2 бали.
  7. Якщо команда не дала правильної відповіді, то бали не нараховуються і постріл переходить іншій команді.
  8. Якщо під час пострілу команда влучила в буйок, то вона має право на повторний постріл.
  9. Якщо під час пострілу команда влучила в міну, то вона не відповідає на запитання, а право пострілу переходить до суперників та з команди знімається 1 бал.
  10. Гра закінчується тоді, коли потоплені всі кораблі.
  11. Перемагає та команда, що отримає більшу кількість балів.

Залишіть коментар

Ваш email ніколи не буде опубліковано.

Ви можете викоистати HTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>